Bebeğim 27 haftalık doğdu 70 günün sonunda hastaneden çıktık 4 gün oldu eve geleli sürekli bir ikinmasi var kakasını yapıyor gazını da çıkarıyor ama hep bir ıkınma bide kusması var başına gelen var mı normal mi acaba hala çok küçük kilo verecek diye çok korkuyorum .