Melekannesiiiii Size soru sorulmuyor ama insanlar fikrini beyan edip yorum yapıyor o zaman bizde size beğenip geçelim yorum yapmayalım öyle şey mi olur gerçek hayata teşekkür ederim nasıl diyorsanız burdada o özveri olması gerek saygı denen birşey var yani illa soru olması gerek değil ki yoruma karşılık vermeniz önemli burda beğenmek değil bu benim düşüncem.