Sevgipitircigi33 Bu hat taahhüt bitimine kaç gün kala ya kadar kapatılıyor bayi mi kapatıyor müşteri hizmetleri mi ha bide telefon taksidi var telefonumda 2 ay daha süresi var ama taahhüt btiimi bu ay 🤔
Serpiltoprak21 Sevgipitircigi33 müşteri hizmetleri kapatıyor tahhütün bitsün bitirşi gün ertesi gün arayabikirsin kapanıyor
Tecrubelianne Sevgipitircigi33 ttahut bitince kapaniyor birmeden kapatrsaniz cezasini oduyodunuz ayni nunarayi da bi suresi var onu gecmeden tekrar actrqbilirsininz
Sevgipitircigi33 Serpiltoprak21 teşekkür ederim peki olursa taahhüt bittikten sonra yenilemezsen ne olur otomatik taahüt mü devreye girer yoksa faturayı mı yüksek öderim
honeyybee_ Sevgipitircigi33 ben yenilemedim gene yapmislar 12 ay taahhut cikarsaniz ceza odeyin dediler iyi takip edin zamanini
Sevgipitircigi33 Sultanz arıyorlar da pahalı tarife yapmamı istiyorlar benim evimde zaten İnternet var kimseyle konuşmuyorum zaten ailemle vatsap üzeri görüşüyorum kalkıp 80 100 ödeyemem diye kapatıcam hattı bu hafta çarşıya gidince
Sultanz Sevgipitircigi33 evet öyle yaparsınız hatta başka operatöre geçince daha uygun tarifeler olur
Doruk_ege Sevgipitircigi33 ben 3 gün kala bayiye gidip numara taşıma yaptım ilk kendi kullandığım bayiye gittim orda tahütsüz olarak devam ettim onu hallettiler sonra da diğerine gidip hattımı oraya taşımak istediğimi söyledim 120₺ olan faturam 55 ₺ oldu böylelikle