Merhaba, bebegim 11 günlük sürekli ağlıyor sancısı var damla kullaniyoruz ama ne fayda uyutuyorum uyaninca kiyamet kopuyor bacaklarini kasiyor yuzu kipkirmizi oluyor o oyle olunca bende dayanamiyorum agliyorum.yapabil egim bise yokmu diye kendimi bitiriyorum.benim kızım gibi bebisi olanlar yaptiklarini yazarsa sevinirim