Havvakck Merhaba benım oğlum şuan 4 aylık kendiliğinden akşam uykusuna 19.00 da geçmeye başladı sanırım 2 aylıktan itibaren. Ama şöyle oluyor. 7 de emmeye başlıyor. Uyuya kalıyor. Yerine koyunca uyanıyor. Bir daha sakinleştiriyorum tekrar uyanıyor yine aynı şekilde uyutuyorum ancak öyle dalıyor. Uykular bizde en büyük sorun zaten. 2-3 saat uyuyor sonra yine uyanıyor. Gece boyu bazen saatte başı kalkıyor bazen arada 2 saat uyuduğu da oluyor. Bazı geceler ise 3 te uyanıyor 5 e kadar gözünü kırpmıyor. Gündüz 3 kere 20 dk bazen 30 dk uyuyor. 😬
buarada doktor 19.00çok erken, 21.00 e çekmeye çalış dedi ama malesef olmuyor.