ikrarana01 27 günlük bebeğim var çok gazlı aç mı tok mu ve kaç damla veriyosunuz sağlık ocağına sordum kağıtta yazmıyor mu dedi 🤦🏻♀️😅
Sarew ikrarana01 Genelde aç karnına kullanılıyor. Ben denediğim bütün damlaları aç karnına vermiştim doktorun onayıyla tabi. Kaç damla olduğu da damlanın ismine bağlı bence her damla da değişiyor
Momylion ikrarana01 sap simplex kullanıyoruz biz hastanede günde 4 defa 10 damla şeklinde vereblrsn dediler 4 defa verdiğim hiç olmadı günde bir defa veriyorum bazen iki ama damlaya göre günlük verilen doz değişir tabi sizdeki hangisi internetten araştırın
bsr1 Aguline ve sab simplex kullanıyorum gerçi aguline bıraktım sabah 5 akşam 5 sab simplex kullanıyorum