Oğlum şuan 7 buçuk aylık 3 aylıkken emmeyi bıraktı ve sütüm kesildi 6 ayına kadar gayet güzel mama yiyordu Bebelac kullanıyorum bu arada Aptamil sevmedi . Bazı mamalar kabız yaptı vs vs . Ama 6 aylik olduğundan beri mamayı reddediyor biberonun ağzına girmesiyle öğürme ye başlıyor . Çorba içiyor , muhallebi yiyor meyve purelerini de seviyor ,yoğurt ta yiyor ama mama yemiyor ne yapacağım bacımlar acil akıl 🥺🥺