Arkadaşlar merhaba. Kızım tam 1 yaşında. Bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 🙊☺Sevinç,endişe,şaşkınlık hepsini bir arada yaşıyorum.Nasıl yaparım bilmiyorum ama Rabbim verdiyse vardır bir bildiği. Gücünüde,sabrınıda veren o dur. Sizde var mı bu durumu yaşayan ? 😊Bir de kızımı emzirıyorum.Doktor yavaş yavaş bırakabılırsın bence dedi. Kasılmaları arttırıyormuş. Ama ben çok üzülüyorum bu duruma. Kıyamıyorum yavruma.siz nasıl yaptınız ?