Arzumca344 Merhaba! 5 bucuk aylık oğlum ayağını yere basıyo doğdugundan beri geçen koydum yere sanki gidiyo gibi. Siz yürüttünüzmü elinden tutup.Yada emeklemesine dedtek oldunuzmu. Yüzüstü durmayı hiç sevmiyo ya durmasa nolur
Almondeyed Arzumca344 yapabiliyorsa gitsin bence. Biz yurutuduk hep ve 9 aylıkken yürüdü kendiliğinden
Wanderlust Arzumca344 yuzustu durmasin sorun olmaz biz bastirmadik hic oyle ama her bebegin gelisimi kendine ozel 9.ayda kendi kendine yurudu desteklemesek de kendi zamani gelince ogreniyorlar endise etmeyin bazi bebekler emeklemeden yurur sizinki de belki emeklemeden yuruyecektir