Lütfen bana bi çare.. Bebeğim 2 buçuk aylık. Dün bi yolculuk yaptık 3 saatlik. Geldiğimiz günün akşamı durduk yere şiddetli ağlamaya başladı. Ne yapsam susturamıyorum. Aç mı diyorum memeye almak için kucağıma yatırdığım anda basıyor ağlamayı, memeyide almak istemiyor. Meme reddi mi yaşıyor sütümde iyi şuan. Uyutayım diyorum uyumuyor. Yatırdığım anda şiddetli ağlamaya başlıyor. Evin içinde gezdirmeye çalışıyoruz biraz oyalanıyor geri tekrar ağlıyor. Hiç böyle yapmazdı geldiğimizden beri zindan oldu misafirliğim. Atak mı bu Ya da yerinimi yadırgıyor lütfen biri bir şey desin. Gaz problemide yok, kakasını çişini yapıyor. Yarın doktora götüreceğim ama içim hiç rahat değil