21 günlükken sünnet ettirdik uçtan dibe doğru verdiği kremle masaj yapın dedi masaj yaptık fakat bir kısmı yapışmıştı geçen ay doktor kontrolüne gittiğimizde çocuk doktorumuz biraz ittirerek yapışıklığı açtı biraz kanadı çocuğum ağladı şimdi yapışık mı bilmiyorum gün aldıkça da içine kaçıyor ilk zamanlar öyle değildi bakalım tekrar kontrole gittiğimizde umarım yapışıklığı kalmamış olur Şimdi üç aylık