avokadosever 16/8 yöntemini yapıyorum ben akşam en geç 7 de yemeyi kesiyorum öğlen 12 de kahvaltı ile bailıyorum ekmeği şekeri de kestim zaten bi yararı yok ekmek yerine kahvaltıda en az 2 yumurta tüketiyorum 1 ayda 5 kilo versim bile doğum kilolarım zaten gitmiiti de kendim kiloluydum en önemlisi yağ kaybım çok iyi şükür sütümde azalmadı aksine kaliteli beslenince kalitesi arttı