cemreninnannesii Hanımlar iyi akşamlar, kızım 15 aylık burun akıntısı var tıkanık gibide değil ama burnu dolu belli normal çektiğim burun aparatıyla rahat gelmiyor size sorum hangi spreyi alıp sıkayım burnu boşalsın rahat etsin
Theanaaa cemreninnannesii ben sterimar kullanıyorum memnunum. Normal serumu siringayla izin veriyosa bebeğiniz basin burnuna baya iyi gelir
Saripapatyammm cemreninnannesii Serum suyu sıkıp aparatla cekebilirsiniz. Spreyden daha cok ise yariyor
Umay_ cemreninnannesii Sterimar alın. Bulamazsanız xlear Kids de çok iyi. Onu da kullandık. Deniz suyu spreyleri çok daha etkili oluyor. Zaten siktiktan sonra goreceksiniz. Bayağı akıyor. Çok tikaliysa kalanı da burun aspiratöru ile çekerseniz bayağı rahatlatır 😊