Emineklccc ozlm_06 ben 8 haziran da sezaryen doğum yaptım 24 ağustos ta tüm vücut agdaya girdim ameliyat yeri felan ağrımadi normaldi korktuğum için beklemek istedim
shawty ozlm_06 45. Gün kanamam bitti 47. Gün gittim ve herhangi bir acı ağrı yaşamadım sezeryan yerim ile korkmayın sorun olmuyor 🙂🙂🙂