Hosgeldinbebekk Anneler merhaba, henüz 10 saatlik anneyim. Sezaryen oldum, ben iyiyim şükür ama gögüs ucum yok. Eczaneden aldık ama olmuyor, gögüs ucu çıkarma yöntemi nedir, kesin şunu yap dediğiniz bişey var mı? Emzirme eğitim konusunda hastane çok yetersiz :(
Gul-42 Hosgeldinbebekk sırıngayla cekıcen cnm emzırmeden sırıgıyla her emzırmeden once ıkı uc dk cek hemen ver agzına senı cok ıyı anlarım bn cok acemıydım herkes boş boş konustu ıkı ay ezıyet cektım nete yaz sırıngayla meme ucu cıkarma diye baska hıc bırsey cıkarmaz cekıcen verıcen anca oyle bnd aldım eczaneden bı işe yaramadı bnm cocugum sarılık oldu sırf bu yuzden
QueenMommm Hosgeldinbebekk benimde yoktu kızım ememiyodu daha küçüktü zaten güçlü ememiyodu 1 hafta sonra emmeye başladı çenesi güçlendikçe
Cennet-Eserr Hosgeldinbebekk bugün böyle bir post daha okudum. Emzirme danışmanlığı alıyorum ben aldığım kişi aslında bebeklerin emmesi için meme ucuna ihtiyacı yoktur diyor. İmkanınız varsa bi emzirme danışmanlığı alın bence meme ucum yok diye sütten mahrum kalmasın yavrucak
Hosgeldinbebekk Gul-42 çok teşekkür ederim şırıngayı deneyeceğim öncelikle olmazsa emzirme danışmanı..
Bebegimm1 Hosgeldinbebekk bebeginize kahverengi kismini verin bebek kahverengi kismini kavramasi gerekli benmde yoktu dogru pozisyon ile ve dedigim sekilde kahverengi kismi agzina verirseniz emer ve emdikce gogus ucunuz cikicak zamnla emzirmeden once ilik suyla masaj yapip elinizlede cikarabilirsiniz veya siringanin ucunu kesip de cikarabilirisniz gogsunuzun ucuna sut cikarin bebegin agzina degdirin tutar umarim işe yarar ☺️
Elfvli Hosgeldinbebekk hastane de emzirme hemşireleri destek vermek için gelmediler mi ? İki sezeryan doğum yaptım benimde ozellikle bir göğsümün ucu hic yok öğrendiğim birsey varsa oda kahverengi bölgenin tamamının bebegin ağzına girmesi gerektiği.
Hosgeldinbebekk Elfvli geldi ama çok yoğunum dedi, ekip yetersiz ne yazık ki 36 saat nöbetten çıktım diyordu bir ebe de :(
Elfvli Hosgeldinbebekk dediğim şeyi uygulamaya çalışın. Bebek emdikce memem ucu çıkıyor. Biraz sabir biraz zaman gerekli.
Gul-42 Hosgeldinbebekk cnm sırıngayı sureklı dene bır anda olmaz ztn sırınga yardımcı. Bebek kavradıkca cıkıcak bıde bebek ıslsk memeyı agzına zor alır ıslattı alamııormu aguz bezıyle sil kurut yanı ıslak meme daha cok kayar sakın pes etme sırıngadan baska cozum yok
Gul-42 Hosgeldinbebekk sana hızlı hızlı yazıom bebek kucagımda kelımeler harfler yanlıs olmuş k bkma valla😀😀cocukla öle oluo
Gul-42 Hosgeldinbebekk sureklı yap eger yara olursa sakın kremle ugrasma dırek gumuş kapak al ztn acı sızlar yara olcagında