rua_da_senhora_das_verdades petitehatunn 2 gece oldu 8 aylık bebeğimde. Hâlâ karantinadayız. Öksürük var şu anda. O azalıyor gibi. Ilaç kullanmadık.
petitehatunn rua_da_senhora_das_verdades bizim üç gün oldu hala geçmedi de ateş. tekrar hastaneye gitmem gerek sanırım
Minelask petitehatunn bencede gidin şurup beriyorlar antibiyotik bide kolay nefes alması için şurup vermişti doktorumuz hem içiniz rahat eder biraz endişelenmeyin çok geçmiş olsn
rua_da_senhora_das_verdades petitehatunn Ateşe müdahale edince uzayabiliyor diye biliyorum. Tabi siz yinede dr unuza görünün.. geçmiş olsun.
Saziyersin petitehatunn birde doktorunuza umca damlayı sorun cunku covid zamanında çok kullanan oldu onu bebeklerine
Yagmursonrasitoprakkokusu petitehatunn size de çok geçmiş olsun, telaş etmeyin bizden daha kolay atlatıyorlar 🌸
petitehatunn Minelask ben de pozitifim kızım da benden başka kimsede durmuyor. pozitif olduğum halde götürebiliyor muyum acile?
Minelask petitehatunn evet gidebilirsin canım bence hemen götür ben 3 . Günü gittim kendim pozitiftir sonra bebeğime bulaştı 6. Günüde gittim canim
ismihazan petitehatunn 28 aylık kızım 48 saat sürdü ateşi. 39a dayandı hep ama 39u geçmedi. Calpol pedifen dönüşümlü kullandım
monalissa petitehatunn bizde 3 gündür pozitifiz, şu an 10 aylık bebeğimde yok ama eğer ateş olursa calpol ver dedi, öksürük olursa da prospan şurup önerdi, belki size de faydası olur
petitehatunn monalissa parol,dolven ve prospan kullanıyorum aslında ama hiç iyilwşme yok ne yazık ki😢
petitehatunn rua_da_senhora_das_verdades aslında 38.5’u geçmeden herhangi bir eylemde bulunmuyorum. ilaçta sürekli vermiyorum duş aldırmayı tercih ediyorum ama üç günden uzun sürdüğü için endişelendim
rua_da_senhora_das_verdades petitehatunn 4 güne kadar normal kabul ediliyor ateş. Siz yinede dr unuz ile irtibatta olun tabi..
Karpuzadam1 petitehatunn petitehatunn benim bebegim 21 aylik 3 gün ateş oldu 39 40larda sonra gitti öksürük cok olmadi bebegimde zinco vitamin kullandik portakal suyu limonlu corbalar ilikli kemik sulari toparlandik cok şükür 1 hafta oldu karantinamiz bugün bitti
Civciv222 petitehatunn canım nasıl oldu bebeğin dr bize agumentin şurup ve buhar ilaçları vermişti sor bı istersen bebeğin iyilesmedi ise.Birde hastanede damardan ilaç vermişlerdi