İki gündür kucağımdan inmiyor kucağımda uyuya kalıyor beşiğe koyduğum anda uyanıyor çok ağlıyor kendini yırtıyor kucağıma alınca tekrar susuyor ve sürekli meme istiyor 2 dakika lavaboya bile gidemedim bugün hiç uyumadı gündüz yanından ayrıldığım anda ağlamaya başlıyor 15 günlük sizce sorun nedir yoksa normal mi