Umuttttt 5 Mart kutluyoruz oğlumun Doğum gününü resimleri paylaştım belki fikir olur pastası aynı pastanın safari temalı olanı olacak. Kıyafetini h&m den aldım yeşil askılı pantolon beyaz gömlek giyecek papyon takmıycm kolye aldık hafif uzun onu takıcam. İkramlıklar da mekanda sıcak soğuk içecekler tuzlu tatlı kurabiye olacak. Biz de sakallı poğaça, fındık pide, kakao topları, marsmalowlu ikramlar, yaprak sarma, Rus salatası, patlamış mısır şeklinde olacak. Ekstra konfeti aldık. Pasta şarkımız oyun havalı iyiki doğdun doruk olcak 😂 öncesinde kayahan annesi onu çok severmiş çalacak böyle bir planımız var şimdilik