67esra96 Merhabalar 6. Ayımıza yeni girdik artık ek gıda dönemimiz başladı ne ile başlamalıyım neler vermeliyim internetten baktım herşey karman çorman siz ne ile başladınız neler verdiniz bilgi alabilir miyim 🙏
MrvUras 67esra96 Canım ilk başta Patates Havuç ve kabaktan başlayabilirsin tek tek 3 gün kuralı ile. İnternetten araştırırken çok kafa karışıklığı oluyor dediğin gibi. Bu bağlantıya bakabilirsin
Ayca009 Tek öğün mu veriliyor mesela tadimlar bitince burda mesela öğlen havuç balkabağı karıştırıp verenler ikindiye yoğurt vermiş yada gece yatmadan muhallebi
MrvUras Ayca009 Tadımlardan sonra yavaş yavaş miktarları arttırabilir ve çeşitlendirebilirsiniz (meyveli yoğurt gibi karışımlarla). İlk aylarda doktorumuz günde 1 çay bardağını geçmeyecek kadar meyve ve 1 su bardağını geçmeyecek kadar sebze olarak 2 öğün verdiriyordu.