-TahinPekmez- 1balkizannesi Yargı baba( konusu ilgilimi çekti ) 3 kız kardeş ( İclal Aydın dan dolayı izliyorum) Camdaki kız( her zaman değilde gece kaçamaklarında izliyorum)
Gmznr2909 1balkizannesi turk dizilerinden kaderimin oyunu sardı ve yasak elma izliyorum yabancı olarak attack on titan izliyorum genel olarak anime izliyorum ben
-TahinPekmez- Bu arada yargı dizisini izlemeyenler için tavsiye ediyorum çok kaliteli bir dizi olur kendisi. bende bağımlılık yaptı. Normal dizi ilişkilerinin dışında bir dizi
Arelinnannesi Kardeşlerim Aşk mantık intikam Baba 3 kız kardeş yeni başladı ama çok etkileyici dikkatimi çok çekti
Annesininkuzusu01 1balkizannesi Sadakatsizi 2. sezonda izlemeyi bıraktım, şu an sadece Mahkum izliyorum❤️
zeynepliyakusum 1balkizannesi yeni dizilerden sadece aziz i izliyorum bide eşimle internetten eski dizilerden benim için üzülme izliyoruz
AliAslan__ 1balkizannesi 4 yaş çocuk + 8 aylık bebek televizyon da 7/25 niloya ve diğerleri oynuyor . Dizi mi o ney ki 😅☺️
Adar_-mommy 1balkizannesi bizim evde survivor dışında bir şey izlenmiyor bugüne kadar hiç dizi izlemedim bir tek aşk ağlatır izledim oda 16 bölüm sürdü 😒