Nscaslan34 Annem bugün endoakopi ve kolonoskopi oldu anestezi için elin üstünden damar yolu açılmış 2 saat önce eve geldi şuan orda bi şişlik ve mor sertlik var fındık kadar. Neden olabilir acaba
nur-nr_123 Nscaslan34 cnm att yim bn damar yolu açarken damara girerken veya çıkarken damara az zarar vermişler o yüzden morarmıştır bişey olmaz cnm geçer o görüntüüs korkutur ama hiç bi sıkıntı olmaz
ezgizehra Nscaslan34 kolonyalı genisce bir pamuk koyabilirsiniz yada soguk kompres geçecekdir zamanla gecmis olsun
Nscaslan34 Mavisim ya teşekkür ederim bizde bu saatte doktor olmaz zaten hastane de uzak burdan yazayım dedim forumun nimetlerinden faydalanalim😊