Emmusalp Merhaba anneler bebeğime yoğurtla ek gıdaya başlayalım istiyorum 5 ayımızdayz. Sorun şu ki sütü hangi mayayla mayaladınız?
ipekburcu Emmusalp ben klasik ev yoğurdunu mayalıl olarak kullandım ama peribiyotik yoğurtlar var ya onları da mayalık olarak kullanıyorlar sonrasında zaten hep yaptığınız yoğurttan kullanabilirsiniz
Banu- Emmusalp sek cam şişe süt ile ilk defa mayalarken ‘büyüyo’ marka yoğurt mayası ile mayaladım.bulamazsanız sade activia yapanlar da var. Sonra zaten sık sık mayalayacağınız için elinizdeki yaptığınız yoğurtları maya olarak kullanacaksınız
Deletedmom27337 Emmusalp activia ile mayalıyorum taş gibi tutuyor. Sonrasında da yaptığım yoğurtla mayalamaya devam
Danerys Emmusalp ben geçen ablamdan öğrendim çok güzel oldu. Normal evdeki yoğurdu tel süzgeç peçete ile süzdürdüm 1 gün. Ertesi gün günlük sütle açtım sonra da günlük sütle yoğurt makinesine koydum siz kaynatadabilirsiniz. Taş gibi oldu sünük sünük de olmadı
Emmusalp Banu- süt inek sütü açık alacağm güvendiğim bir yerden. Yopurt mayasıda çoğunluk activa diyor sanıırm onu alacağm
Emmusalp Deletedmom27337 activa alacağım sanırım peki birde şey diyecegm biz 5 aylıgız yarın kontorlmüz var doktorum başla derse başlayacağımda. Bebeğinize yoğurt ne sıklıkla ne kadar mayalıyorsunuz
Deletedmom27337 Emmusalp bnm yoğurt makinesinin 4 kavanozu var o yüzden hep ya 4 ya 3 tane mayalıyorum. İlk yoğurtla başlayın diğer ürünleri yemezse yoğurtla karıştırıp verin öyle alışıyorlar
canimoglumm7 E bebekte prebiyotik maya var canım onu kullanıyorum bazen de migrosta büyüyo marka prebiyotik mayayı. İnek sütü ile mayalıyorum. Hep yaptığın yoğurttan devam etme arada mayayı tazalemek gerek diye okumustum bi yerde
Emmusalp Deletedmom27337 Ebwt ilk yoğurtla başlayacayagm zaten ama erken mi başlıyorum bilemedim çok hevesli olduğunu hissettm tadımlara başliym dedm kendi kendime. Yoğurdunu mayaladm şuan yarn doktorumda ver derse vericem..
Emmusalp Danerys Fırında denedim. Normalde kendimize yaptıgımızda sarıp sarmalarım anne usulü. Bakalm ilk defa fıırnda denedim şuan nasıl olcak blmiyorm
Emmusalp Deletedmom27337 Kilosunada yarın baktırıcam işte hemde soracağım. Bu ay ben covid oldum bebeğimde ateşlendi vs. Biraz meme reddi yaşadk ben pes etmedm ısrarla hep teklif ettm denedim şuan normale döndk çok şükür ama kilosu iyimi blmiyorm bakalm yarn doktorumz ne diyecek. Teşekkürler
Mutlulugunadi_bahar Emmusalp e bebekten toz şeklinde probiyotik maya almıştım onla yaptım ama biraz zahmetli oldu. Ama tadı iyi oldu. Bu sefer teker probiyotik yoğurtla deneyeceğim