Caculle kızımda prima kullanmistim 3 yıl öncesi ama su an ki fiyatlar malum bende yorumlardan bakarak e bebek in bezine baby me ona başladım oğlumda 1.5 ay olcak su anlık memnunum büyüdükçe nasil olur bilmiyorum ama böyle beklemiyordum gercekten iyiymiş kalıp olarakda küçük değil.