Merhaba anneler 💕 bebeğim 6 aylık ilk defa geçen ay adet oldum. Geçen ayda adet döneminde bebeğim emmek istemedi. Adet olduğum hafta covitte oldum ondandır dedim ama bu ay yine aynı şeyi yaşıyorum. Zaten mama-meme ikilisi olarak gidiyoruz böyle olunca bırakacak korkusu yiyip bitiriyor. Başına gelen ve çözüm bulabilen var mı acaba