Kbrsmh46 canım Karaca’nın tost makinasını kullanıyorum ben çok memnunum. Apartları kolayca çıkıyor ve bulaşık makinasında yıkanabiliyor. Isı derecesi ayarlanabildiği için bir çok şeyde kullanabiliyorsun. Mesela biz balkona koyup orda balık pişiriyoruz biftek, sinitzel, sucuk, tavuk kanat, pirzola tostta cabası... kesinlikle öneririm. Katı meyve sıkacagımız premier genel olarak memnunum ama cok cok özellikli değil. Örneğin bir litre portakal suyu sıktı diyelim biraz beklemek gerekiyor. Muz genelde makinanın içine meyve sularının dolmasına ve motora inmesine sebep oluyor. Aslında katı ve sulu olarak iki programı var ama sadece havuç koyunca yada elma zorlanıyor gibi oluyor o yüzden arasına portakal falan eklıyorum karıştırıyorum yanı. Tavsiye edilecek bir yanı yok yani onun🤗