Metehann12 kizlar oğlum eskisi kadar yemek istemiyo 4 öğün yerdik sabah 7de kalktigimiz için.. hala aynı saatte uyaniyo ama artık bikac gündür 4 5 saatten fazla aç durduğu oluyo haliyle öğünü 3e düştü sizlerde de öyle mi normal mi az mı besleniyo bilemedim
Defneninannesi1108 Metehann12 Disi cikiyor olabilir. 19 aylik bizimki vermesem oruc tutacaacak o derece.
Metehann12 Defneninannesi1108 dişini patlattı aslında daha yeni öyle bı huzursuzluğu da yok üstünde ama