Kizlar Ekim ayında korona olmuştuk ailecek. Çok şükür hastanede yatma gibi bir ağır durumumuz olmadı ama zorlandık yine de üstelik hamileydim. Son iki aydır gazlı içeceklerden tat ve koku farklılığı varken parfüm sıvı sabun ve şampuandan kimyasal bir koku gelmeye başladı. Büyük kızım da soğan ve yumurtadan koku geliyor diyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Nasıl tedavi ettiniz?