Esma_mutlu42 Ben üç aylık iğne vurundum ama günlük hap kullanıp ta haile kalan varmı sormak istedim iğne vurunup yada hap kullanırken bebisi olan varmı
ElmarNarmin Esma_mutlu42 Buraya sormayın bunu bence. Çünkü doğru yanıt alamayacaksınız. Burada korunduğunu düşünüp korunmayan çok var. Korunarak hamile kalan 5%. Ama sorsanız 95/100%
Esma_mutlu42 Telaslianne yok guvenilir dediler ama ben yinede danışmak istedim olan varmı diye yan etki olarak emziriyorsqn eğer adetin düzensiz oluyor gelmeyede biliyor
Esma_mutlu42 ElmarNarmin ben zate iğne kullanıyorum doktoruma danıştım ama kalan varmı sormak istedim
ElmarNarmin Esma_mutlu42 İnanın o kadar post okudum ki burda. Zaten sorun doktora gitmemeleri, doğumdan sonraki kontrolleri gereksiz görmeleri, korunduklarını zann edip korunmamaları. Burda çok çok fazla. Siz ne güzel doktora gitmişsiniz. Önleminizi almışsınız.
Birdunyabircennetannesi Esma_mutlu42 Her yöntem güvenilir değil spiral en sağlıklısı diye düşünüyorum. Annem 8 sene sonra hamile kalmış oda kontrole gittiğimde yerinden oynatınca olmuş bence spiral güvenilir