Ozge16ozge ipeksngr doktorumuz 5aydan sonra geçebilirsiniz dedi yoğurtla başlayıp 3gun uygulaması yapın dedi bizde öyle yapıyoruz
EzgiDuru ipeksngr hafif tadim yaptirdim 3 gun kuraliyla bi cay kasigi kadar 5. Ayda hipp elmalı sütlü verdim o sekil
Ozge16ozge Ayxanimm19 5ayda başladım arı mama vermeye gayette güzel yiolar biraz kakada değişiklik oldu ama düzelir inşallah
Handann Dün doktoruma sordum ilk pirinç unuyla başlamak kabız yapabilirmiş ve diyorki mümkün olduğunca ek gıdaya geç başlayın anne sütü öncelik en erken 7. Ayda başlanabilirmiş
Krsttgrl Ben basladım bebegım anne sutu almıyr ıkı kez kabız oldu onun dısında suan 4 ay 18 gunluguz hıcbır sorun yok once mama eslıgınde 4 aya uygun ırmıklı mamalardan bırer kasık yaoarak basladım bıraz daha covık yaptım sunoranını fazla koyup kasıkla ya da buyuk delıklı bıberonla anca cekıyorlar kavunu blendrda cektım verdım seftalı demedım fakat o ıstedgı kadar tatlı olsun gaz yapıyr bıraz en cok suan ceyrek muz ve yarım dılım kavunu karıstırp veryrum henuz bı sıkıntı yasamadım ılk verdgımde kabız oldu fakat vazgecmedım cunku bı yerden baslamam lazım ama asırı olmadı yanı suan nerdeyse burun meyvelerı sularını verıyrum ama tabı ccuktan ccuga degısyr bebekler ıcın olan yoz tarhanayı da cok suku verdım
SONshine Ben okuyorum ve bebegim katiyyen mama biberon va sevmiyor diye 4cu ayda basladik ek gidaya. Hazir satilan Sutlu Pirinc unu ile basladik gunde 2 kez yarim yemek kasigi verdim sonra alistikca arttirdim bir iki hafta sonra patates havuc gibi pureler de verdim. Pirinc unu kabiz yapmadi bizde bu arada
Krsttgrl Yalnız yogurt yemıyr kapatıyr agzını onu da pırınclı corba yapıp blendrda cekıo veryrm ama braz tanelı olacak sekılde bu arada bunları cok cok vermıyrum uc yemek kasıgı kadar falan oluyr toplam o da guzel yerse nıyet tattrmak ccuga
Krsttgrl Gec baslayınca da ccuk katı gıdayı kabul etmıyrmus dıye duydum cevremde hep basladım memnunum ya tabı gorecelı ve bebegın yapısına baglı yanı her anne vermeyebılır saygı duyarım ben basladım ıyı kı de baslamısım
ipeksngr Bizimki zaten mama ile besleniyor ben yaklaşık 15 gündür mamasına ek 1 ölçek pirinç unuda katıyorum hiç kabız da olmadı şükür
Melikeakiner Niye bukadar acele ediyorsunuz, dünya sağlık örgütü ve uzmanlar 180 günden sonra yani 6 aydan sonra ek gıda verin diyor. Kabız olur daha çok küçük, ilerde zaten bol bol yiyecek ek gıda. Zamanını bekleyin.
Momzone ipeksngr 4.5 ken basladim. Üc gün kuralına uydum. Yogurtla basladım. Sonra sebze ve meyve geldi. Simdi 6 aylık
kiliclar [bilinmeyen] doktorumuz erken geçme sakın demişti böbrekleri filan yoruyormuş bildiğim kadarıyla o yüzden bende vermedim, ilk 6 ay sadece az anne sütü ile birlikte devam sütü aptamil içti kızım