Rabia88 7/24 memede sürekli ağzında olmasını istiyor meme ağzından çıkınca korkup uyanıyor ağlıyor benim gibi olan ya da önerisi olan var mı ???
Cancancan Rabia88 benimde öyleydi bu günlerde daha az alıyor artık ilk haftalarda öyle oluyor büyüdükçe istemiyor artık
AslanDeniz Rabia88 emziğe alıştır canım damaksız anne memesı ucuna benzeyenlerden ben phılıps avent soft aldım çok şükür o dettten kurtuldum
Tugra Rabia88 bende bu durumdan çok rahatsızım sadece gündüz olsa eyv.. ama gece sabaha kadar göğsümde durmak istiyor emziğe alıştırmaya çalışıyorum bende .
Esrakuzey Rabia88 benimde aynıydı bide üstüne sütüm çok sürekli emdiği için kusuyor karnı ağrıyordu yalancı emziğe alıştırdım aventtin yeni çıkmış anne memesine bnzer damaksız çok sevdi ondan beri rahatım acıkında emiyor sadece😍
Rabia88 Deletedmom0086 kızım 6 aylık 1 kere bile emzik denemedim denemek istemiyorum 😞 bu sefer emzige alışıp onu nasıl bırakılır mı diye düşünmek istemiyorum 😞 5.5 aylık olana kadar asla böyle sorun yaşamadık kendi kendine uydurdu umarım geçici bı süreçtir diye düşünüyorum
Yeliz Rabia88 atak döneminde olduğu için böyledir. Bizimde uykularımız bozuldu. Sabredin 1 aya gene düzeni geri gelir.
Narinb Aslında sadece biZe ihtiyaçları var emzik gibi kullanmıyorlar sadece bizi istiyorlar 2,3 ay bende ögle yaşadım şuan 3 aylıgız ve artık o durum yok bende emzik aldım ama malesef sadece avent softu aldı hem oragnık yapısyla ceneyi bozmuyor hemde %98 kbul onaylı. Bende cok yakınmıştım beni emzik gibi kullanıyor diye ama kendi kuzenim doktor ve o daha ufak sadece senin kokuna ve sana ihtiyacı var demişti cok zor bi durum wc ye bile gidemiyor insan ama 😒 şuan ben o günleri arıyorum keşke memde olsada o hazzı sevgiyi daha cok yaşasam
Adenisik Rabia88 dişleri geliyor olabilirmi cunku 6 aylik diyorsun ondan huysuzluğu dış kasiyici al eline ver
Narin Aynıyız.Bende bu konuyla ilgili post açmıştım.Evet çok zorlanıyorum ama uzun süre uyuduğunda bile bu sefer ben emzirmek yakın olmak istiyorum.Bu dönem geçicek ama bu bir bütün hallerimizi çok özleyeceğimdenn eminim:)
Rabia88 [bilinmeyen] Yeliz Eşime de diyorum acaba atak mı diye o da hay arkadaş ne biçim bisey bu geçmedi gitti ataklar diyor 😂
Rabia88 Mervclk Esrakuzey Cansuu1 TugceAsyaY Tugra Kesinlikle emzirmek dünyanın en güzel duygularından biri Allah nasip ettikçe emzirmeyi istiyorum en az 1.5 sene 2 de olabilir benim sıkıntım sürekli ağzında olması sürekli ağzında olduğu için sütun yaglanmasina fırsat kalmıyor ve uykusu bölünüyor 😞
TugceAsyaY Bence böyle düşünmeyin. Emmeleri en güzel şey demek ki o şekilde kendini güvende hissediyor büyüdükçe azalıyo bu durumlar emin olun 😊
Mervclk Rabia88 Ilk bir buçuk ay çok kısa emerdi şimdi 3 aylık oldu göğsümü bırakmıyor uyumak istiyor öyle ben de aglayacak gibi olursa göğsümü cekip hemen emzik veriyorum
Rabia88 AslanDeniz kararsızım bazı arkadaşlarım emzik düşünce uyanıyor diyor ve birkaç arkadaşım 3 yaşında hala çocuğu emziği birakamiyor