Mahinurum Bebegimde cok nadir oksuruk ve hafif ates vardi saglik ocagina goturduk doktor iburamin zero verdi gunde 3 defa bebegim iki aylik ama kullanmak konusumda tereddute dustum bi akil verin dostlar sadece emzirmeyle gecer mi bu hasrtalik
Deletedmom0099 Mahinurum 2 yaş sonrası için bi ilaç. 1 yaşından önce de hiç önerilmiyor hatta. 2 aylık bebeğe verilemeyeceğini düşünüyorum
Bitikmomi Mahinurum 2 aylık bebek çok küçük değil mi ya 🙄 ki ilk 3 ay ateş yaşanırsa çocuk doktoru görmeli mutlaka. Sağlık ocağı yetersiz olabilir bence
CankizimRavzam Mahinurum canım bebeğin çok minik daha bana kalırsa verme bir hastaneye gidip muayene ettir hem ciğer filmine bakmadan tetkik yapmadan 2 aylık bebeğe ilaç verilmez
elif_avc19 Mahinurum mrblar benim bebeğim bronşitli 6 aylık 2 kez hastanede yattı bi kaç gün öncesi hafif ateş sizin gibi biraz öksürük burun akıntısı vardı dr götürdüğümde ilaç vermedi sadece burun temizliği yapmamı söyledi birde alerji damlamız vardı onu kullanıcam sizde çocuk dr götürün bence
DenizSerap Bebeğinizin burun temizliğini yapıyor musunuz? Bulunduğunu. odanın nem değerleri nasıl? bence başka bir doktora götürün daha detaylı bir muayene edilse iyi olur sanki.
DenizSerap CankizimRavzam aslında verilir crp si yüksek bebeklere misal antibiyotik verilir yoksa nasıl iyileşecekler? ama bu ilaç ve ventolin,peditus gibi ilaçlar biraz şüphe ile yaklaşılması gereken ilaçlar ve bebeği oldukça küçük. Doz olsun ilaç içeriği olsun iyi bir doktorun detaylı muayene etmesi gerekir.
CankizimRavzam DenizSerap Canım anlatmak istediğim de tam olarak buydu yani hiç ilaç verilmesin diyemem tabiki benim kızım 1 aylıkken zatürre oldu 2 kutu antibiyotik kullandı ama belirttigim gibi doktora gidip detaylı bakılması gerekiyor sağlık ocakları bazen yanılabiliyor malesef