Sanırım artık sonuna doğru geliyoruz. 8 ay 20 günlük ve 3. 4. Ayımızdan beri meme reddi var. 3. Ayımda tekrar hamile kaldım ve böyle başladı meme reddimiz. Çok çabaladım ayakta emzirdim şarkılar söyleyerek emzirdim uyku halindeyken emzirdim duşta emzirdim aylardır çabalıyorum. Düşük yaptım sonra dedim ki tekrar döner yine olmadı mama bağımlısı oldu biberon aşığı oldu. Doğdu doğalı memeye hiç düşkün degildi. Şimdi ise günde 1 2 defa zar zor emiyor bazen emmiyor. Şuan uyku halinde ve vermeye zorluyorum uyurken bile artık emmek istemiyor kafasını çekiyor. Psikolojik ve bedenen bu durum çok yordu beni bırakmasını istemiyorum sanki bırakınca bağımız kopacak gibi hissediyorum 1 kez de emse mutlu oluyorum ama artık beni cidden istemiyor maalesef. Bir yandan da çok yoruldum tamam emdi emecegi kadar buna da şükür bıraksın diyorum ama üzülüyorum işte. Ne bileyim baya duygu karmaşası yaşıyorum 🥺