Evamm001 Kızlar biz ek gıdaya yeni geçtik sizce saatler kaç olmalı ve emziren bir anneyim bugün yumurta sarısını saat öğlen geç uyandığımız İçin 4’te verdim sizce kaç gibi verilmeli düzen önemli mi
Ayazinannesi3001 Evamm001 Kuzum çocuğu surekli emziriyormusun çünkü öğlen 4 e kadar normalde çocuk çok acıkmış olur. Yeni geçtiğine gore ek gıdaya henüz küçük bebeğin 2,5 saatte bir veriyordum ben. Açlıktan Şekeri düşebilir aman dikkat. ❤️
Evamm001 Ayazinannesi3001 tabikide Emziriyorum canım yoksa çocuk dayanamaz ağlar sadece kaç saate bir mesela 3 öğün demi