Berenikom Deletedmom_5 NehirVolkan lalbg Yenianne0681 BuzluKahve Caydanlik Ysfmt Rumeysa28 Mehtap038 Zeynebinannes Saripapatyammm Ben bugün verdim de 18den aldı 😑
Ysfmt Arasmom112 ben adını hatırlamıyorum ama bakınca yazarım inş.tek alırlar mı bilmiyorum.en uygun yıkayan bunlardı zaten diğerleri 10-12₺dediler hep.biraz geç getirse de güzel yıkamışlardı.
hellomom Berenikom makime halısı mı? Bende 2-3 hafta önce yıkkattım, ısparta halıya 20 tl aldı. Ama normalde 18 benim evim uzak diye öyleymiş ya da beni kazıkladı bilmiyorum. Normal makine halılarını da 10 tlden yıkadı.
Yenianne0681 Berenikom ayy inanamiyorum cok pahali ben vermedim vercem daha 10 tl dedi o bile pahali gelmisti
Cihangiriinannesii Berenikom 12den yikattim iki hafta önce filan. En az 10 liraya yıkıyorlar buralarda
Hazal8 Berenikom 4 halı verdim 625 TL aldı sözde indirimde yaptı ama hiç metresini sormadan verdim 2 ay oldu