Dün bebeğimle oynarken birden parmağını gözüme soktu akşam eşim doktora götürdü üst tabakayı çizmiş. Kontak lens taktı ve 2 damla verdi 1 buçuk saatte bir sıkıyorum. Bugün de şişti resmen gözümü zor açıyorum bebeğim uyudukça uyuyorum.
basına gelen var mı hiç böyle bişey kaç günde geçip ediyor 😔