Arkadaşlar merhabalar.
Benim oğlan 15aylık. Gece neredeyse 4,5 kez uyanıyor ve emmek istiyor. Elbette bir şikayetim yok, emmesi açısından. Ama çalışan bir anneyim ve diyorum ki, acaba gece yatmadan mama (aptamil vb.) Versem daha mı doyar ve 2saate bir uyanmaz. Fikirlerinizi istiyorum 🍼🥣🙏
Dr.a sordum, dene dedi ama siz tecrübeli annelere de sormak istedim. Tşk.ler şimdiden cvplar için.