Ssmmrr yanlış yapmışsıniz 13 aylık bu şekilde olması normal değil yani sevmediği yemediği şeyler olsa anlayacağım da siz hiçbir şeyi yemiyor diyorsunuz . Uzmanlar özellikle bahsediyor blendir yapmayın diye çatalla ezin diye . Sizin şu anki 6 aylık yeni başlamış gibi yavaş yavaş çatalla ezip sonra daha taneli şekilde vermeniz gerekiyor . Ve kesinlikle bir uzmaniyla da görüşün . Oyun yapın nam nam sesler çıkarın , eline verin yiyecekleri sizinle masaya oturtun mutlaka .