htceee98 bende öyle farkettiğim için ortopedi doktoruna götürmüştüm, ama yan basma gibi bir durumu çıkmadı. Ben ilk kendi doktoruna video atmıştım kendisi endişelenecek bir durum değil ortopedi doktoru görebilir demişti. İyi bildiğim ve güvendiğim ortopedi doktoruna randevu aldım hemen. Çok hafif düz tabanlık varmış ama normalmiş bu aydaki bir bebek için. 2 yaşında tekrar götüreceğiz. Eğer bebeğiniz yeni yürümeye başladıysa endişelenmeyin, geçiriyor şimdi o farkettiğim gibi basmıyor. Tabi içiniz rahat etmesi için yine uzman görüşü alabilirsiniz