Seymaaa_nuur 4 aylık bebeğim bugün sürekli öğürüyor. Normalde elini ağzına aldığında filan yapardı yada emziğine. Bugün durduk yere de aynısını yapmaya başladı. Midesi mi bulanıyor anlamadım hiç bişey ne olabilir acaba fikri olan var mı
Seymaaa_nuur deniz-95 mama yediriyorum. Etmeyi bıraktı tamamen. İkiz bebeklerim kardeşinde hiç bi sıkıntı yok mamayı da kısa sürede bitiyoruz uzun süre açık kalsa kalsa belki bozuldu dicem ama. Birinde var ötekisinde tok sıkıntı