Ceren_301121 Kızlar bebeğim 2 aylıkken covid oldu hala etkisini atlatamadı ilaç kullanmıştım geçmişti ama şimdi gene aşırı balgamı var bazen çıkarıp rahatlıyor evde uygulayacagım masajı falan varmı söktürmek için ilaçta artık işe yaramıyor 😞
Ceren_301121 Saziyersin sürekli burnunu temizliyorum ama hırıltısı hala devam ediyor kusunca balgam çıkıyor uyurken çıkarmaya çalışıyor boğazından balgamı sonra çığlık çığlığa uyanıyor kusarken
Metehann12 sürekli burnuna serum damlatıp temizledim nebulazatorle hava verdim bı sure sonra rahatladı
Saziyersin Ceren_301121 kıyamam yavruma arkadaşımın kızı oyleydi hatta oda 3 aylık civarında idi ventolin verdiler hava makinesi ile kullaniyordu o şekilde baya rahatlamış doktorunuza sorun isterseniz cok cok gecmis olsun