luciferrr kabızlık sadece mide ve bağırsak ile ilgili olamıyor maalesef. Cok ıkındığı için fazla oksijen tüketiyor. Kalbin aşırı hızlı calısmasına neden oluyor. Doktor muayene sırasında bişeler farketmiş olmalı ki göndermiş . İyi bi doktor olmasa araştırmaya calısmaz verir fitil falan gönderir .