elif000 oğlumun 1 yaş doğum günü yaklaştı ve güzel bir hediye almayı düşünüyorum. 🤩 aklımda LEGO duplo var bakalım uzun süre oynar diye düşünüyorum. Gelişimi için de tavsiye ediliyor. Sizler ne aldınız oğullarınıza veya kızlarınıza fikir olsun hepimize 🌸
cocomelon33 elif000 nisan 15 oğlumun doğum günü geçenlerde e bebek indiriminden akülü araba aldık gelmesini bekliyoruz heyecanla🤩
BuzluKahve elif000 kızıma her sene lego aldım. Oğluma da aynısını yapacağım. 1 yaş için ilk hayvan trenim, sayı treni ve yıldız treni aldım. 3 set. Hepsini arka arkaya takıyoruz, evde gezdiriyoruz. Ben bile oynamaya bayılıyorum😂
elif000 cocomelon33 yaa akülü araba da çok iyi fikir ben de çok hevesleniyorum 🤩 ama babası scooter alacak biz scooterdan yana kullandık hakkımızı artık 😅
tosbilitostos cocomelon33 bizdeee indirimde aldık ama kırık cıktı gönderdik tekrar yarın geliyor yarında doğum günümüz☺️
elif000 Barlasb10 BuzluKahve NurCum yaa ne güzel ben de doğru yoldayım sanırım. lego nun ana fikrine bayılıyorumm zamanla daha fazla parça alınabilir farklı konseptler eklenebilir 🤩 şuan başlangıç için lüks (10914) ve klasik (10913) arasında kaldım. parça sayısı olarak klasik daha avantajlı gibi geliyor ama gözüm lükste 😅
NurCum Bende lego aldım şuan bayılıyor onsuz uyumaz ve kalkmaz oldu en sevdiği diyebilirim tavsiye ederim e bebekten aldım tessadüf görüp tavsiyee ederim
Barlasb10 elif000 bizde lüks ve dünya hayvanları(10907) var ikisi baya baya yetiyor hatta çoğu zaman dünya hayvanlarının hayvanlarıyla ve lüksün arabasıyla oynuyor 😬
NurCum elif000 isterseniz e bebeğin kendi markasının 120 lisini alın alışsın bi iki ay sonra büyüğünü alın bnde öyle yaptım yaza lego duplo alıcam
elif000 Barlasb10 yaa dünya hayvanları aşırı güzelmiş bayıldım ne güzel figürler var 😍 ama biraz fazla pahalı maalesef sanırım ilk aşamada lüks ile başlayacağız o zaman 😅
alperenli-hayat Barlasb10 1 yaşındaki çocuk oturuş oynayabiliyor mu gerçekten bunlarla veya siz yaparken sabırlı bir şekilde sizi izliyor mu ya? Benim oğlum 9.5 aylık şu an hiç o durumda değil 1 yaşına kadar öyle olur mu acaba
Barlasb10 elif000 güncel fiyatını bilmiyordum ama aşırır pahalanmış biz indirimli 600 küsür almıştık eylülde 😒
cocomelon33 tosbilitostos yaa ben de kırık olur bozuk olur diye korkuyorum bir şey olursa değişim talebinde yine aynı fiyattan aynı ürünü gönderiyorlar dimi sıkıntı olmuyo
Barlasb10 alperenli-hayat oğlum 17 aylık 1 yaşında hayır oynamıyordu ama artık yeşil zemine takıp çıkartıyor en az yarım saat kadar oynuyor kendi başına
alperenli-hayat Barlasb10 hımm anladım inşallah biz de o seviyelere geliriz hepsi sağlıcakla büyüsünler 🙏🏻