Merhaba anneler bebeğim 2 Buçuk aylık ve sezeryanla dünyaya gelen bir bebek, ve haliyle sütüm geç geldi çok fazla kilo kaybı olduğu için 2 gün küvezde kaldı ve mamaya başladık ilk günden beri hem meme hem mama olarak devam ediyorduk fakat ne yaptıysam sütüm bebeğimin doyacağı seviyeye gelmedi her öğün 2 ölçek mama tüketiyordu. Tahinler yeşillikler hoşaflar sürekli bunları tüketmemem rağmen pek Bi etkisini görmedim ta ki boza tüketen kadar, boza içtiğim gün özellikle sütümü sağdım ve normalin 2 katı kadar süt çıktı, Bi kaç gündür de bebeğim mama tüketme oldu çünkü sütümle doyuyodu artık, arkasından mama vermeyi denedim ama hep kustu. Ben bu konuda çok araştırma yaptım çünkü bebeğimi anne sütüyle beslemek istiyordum o yüzden sizlere de belki Bi faydası olur diye paylaşmak istedim. Ben vefa bozasını da denedim bimde sarılan agah markalı bozmayı da denedim ikisi de aynı aralarında fiyat farkı olmasına rağmen, denemekte fayda var sağlıcakla kalın 🌹