Merhaba arkadaşlar kilo postu açacağım hiç aklıma gelmezdi amacım kesinlikle karşılaştırma vs de değil cevremde soracağım kimse yok bebeği olan bebeğimle az önce 1 yaş kontrolünden çıktık 11 aylıkken biraz gripti o zaman da götürmüştüm doktor tartmıştı ama hiç sormadım kilosunu evde de takip ettiğim için oda bana 300 gr verdiğini söylemedi hiç, bu ay 90 gr almış sadece o kilo kaybının üstüne. Bunu ben şuan öğrendim doktora sorduğumda bana bi açıklama yapamıyo iştahı yerinde boyu güzel uzamış sen ona bak napcan kiloyu dedi. Benim derdim kesinlikle kilo değil sağlıklı olması önemli ama bi bebek normal mi yani 300 gr vermesi . Büyük insan değil sonuçta netten arattırdığımda gelişim geriliği vs diyo ama boyu uzamış nolur bi fikir verin başına gelen var mı?