Merhaba güzel anneler.3 aylık oğlum var kafası çok terliyo. Yatırıyorum yattığı yer sırıl sıklam oluyor. Hani çok sacida yok saçı fazla ondan oluyo desem. Üst olarakda kısa kollu giydiriyorum ama çok ıslanıyor nevresim takımı hep su oldu nerdeyse. Bilginize ihtiyacım var. Allah bütün çocuklarımızı korusun. Şimdiden Allah razı olsun .