SemaaAcc çok geçmiş olsun çok zor bir hastalık biz daha bebek yokken geçirdik çok uzun sürüyor tedavisi ve yorucu bir süreç. tüm evi temizlemek ve temiz tutmak gerekiyor çok kolay bulaşıyor ve bulaştıktan 6 hafta sonra belirtiler başlıyor. domestos, sirke bol bol kullanın evi temizlerken. eşyaları en az 1 hafta poşetlere koyup hava almayacak şekilde sıkı sıkı bağlayın hatta içine sinek ilacı sıkmıştım ben poşetten çıkarınca yıkayıp öyle kullanmıştık. yorgan battaniye ne kullanıyorsanız yıkanmalı tedavi sürecinde. wilkinson pomad veryor doktorlar 3 gün boyunca kullanılıyor çok ağır bir kükürt kokusu var. ancak bir krem kullandık biz scab forte diye çok iyiydi tavsiye ederim. 1 yaş üstü bebeklerde kullanılıyormuş. geçen ay biraz kaşıntı oldu bizde korktuk kızım da kaşındı onda da kullandım sorun yaşamadık çok şükür. Allah kolaylık versin çabucak atlatırsınız inşallah