Merhaba annem 3 yıl önce omurilik daralmasından ameliyat olmuştu beline vida takılmıştı. Ama hastane enfeksiyonu kaptığı için çok zor süreçlerden geçtik. Çok uzun süre hastanede kaldı acılar ağrılar çekti. Pişman oldu. Ben hiç istememiştim olmasını ama dinlemedi beni hiç. Bel ameliyatından sonra meme küçültme ameliyatı oldu doktoru önerdiği için. Yeniden enfeksiyon oldu ve yine aylarca çekti. Hala icimde onların üzüntüsü var. Bu gün kontrole gitmiş ve vidanın kırıldığını söylemiş doktor yeniden amileyat demiş ve sıraya almış. Beynimden aşağı su döküldü sanki. Diyorum başka doktorlarada gidelim belki öyle yaşanabilir ama dinlemiyor 3 doktor görmüş üniversite hastanesinde. Korkuyorum yeniden çok acı çekip enfeksiyon kapıcak diye çünkü vücudu çok alerjen ve hassas. (Bu arada 50 yaşında) Çevrenizde hiç duydunuz mu bu vida çıkarma ameliyatını internette araştırma yaptım ama bir bilgi bulamadım.