Uyumuyor park beşiği var ah keşke anne yanı olandan alsaymışım ama maalesef olmuyor anne yanı yanımıza alıştı dün akşam 3 sefer uyutup ısrarla beşiğine koydum ama her seferinde emip uyudu en son yanımıza yatırdım uyudu nasıl alıştıralirim?gece de saat başı emiyor 😭😭4ay 8 günlük