Mila4766 sarılık vardı başta geçti emmede sıkıntı byok doyasıya emiyor ama uyanmıyor bugün oldu böyle şaşırdım aklıma sarılık tekrar mi etti geldi 2 saatte emziriyorum gündüzleri gece kendi acıkınca uyanıyor en geç 5. Saatte uyanıyor doktor gece kendi uyanınca emzir dedi kilo normale dönünce ama ben yine 5 saati geçirmemeye çalışıyorum