Yenidoganbakimi işe başlayınca iyiki başlamışım diyeceksiniz. Öncelikle sizin için de bi ortam değişikliği kafa dağıtma oluyor. Bebek her türlü alışıyor. Ben kızım 8 aylıkken işe başladım. O zamana kaddar da hep kendim baktım. 7 aylıktı bakıcı başladı. İlk önce uyutamıyordu kadın, her uyku vakti baktım uyutamıyır ben alıyordum kızımı. Ama bu şekilde olmayacağını anlayınca evden çıktım ve 3-4 saat gelmedim. İki gün sonra bakıcı da uyutabildi. Yemek konusunda sıkıntı çekmedik allahtan. Sabah emziriyordum, sonra gün içinde ek gıda alıyordu, bir kere sağdıpım sütü alıyordu. Akşam da gelince emziriyordum tekrar bide yatarken. Çocuklar her duruma çabuk adapte oluyor. Öncelikle siz kendinizden emin oğlun, ağladı diye geri dönmeyin. Ama kaçarak da gitmeyin. En faLa 1 haftaya alışır. Sonra arkanızdan el sallar☺️Ama siz ona sankş suçluymulsunuz gibi bakarsanız, konuşmalarınız o yönde olursa çocuk bunu anlar ve sizi evde tutmak için daha çok ağlar.